تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوابی که برای وحید امیری دیدند، نذری که ادا و گلی که تقدیم شد

ملی پوش پرسپولیس که برای گلزنی در مشهد نذر کرده بود، با حضور در حرم امام رضا (علیه السلام) نذر خود را ادا کرد.

خوابی که برای وحید امیری دیدند

قبل از بازی پرسپولیس و پدیده در مشهد که با پیروزی 2 بر یک سرخپوشان همراه شد، یکی از همراهان کاروان پرسپولیس به وحید امیری می‌گوید خواب دیدم تو گل می‌زنی و با گل تو برنده می‌شویم.امیری هم به او می‌گوید خدا از دهانت بشنود و در جریان بازی وقتی کار به دقایق پایانی می‌کشد، وحید در حین بازی با خودش قول و قرار می‌گذارد اگر پرسپولیس با گل او برنده شود و خواب همراه پرسپولیس درست از آب در بیاید وقتی به پابوس امام رضا (علیه السلام) می‌رود، وجه نقدی را در حرم بیاندازد.

دقایقی بعد از همین نذر ناگهانی، امیری با ضربه سر دروازه پدیده را باز می‌کند و پرسپولیس درست 9 ثانیه مانده به پایان وقت قانونی بازی، 2 بر یک به پیروزی می رسد و امیری هم وقتی همراه سایر همبازیان خود راهی حرم می‌شود، دور از چشم بقیه، نذر خود را ادا می‌کند.

آن طور که رادنیوز نوشته، همان لحظه یک هوادار پرسپولیس متوجه حرکت وحید می‌شود و از او می‌پرسد نذر خاصی داشتی؟ که امیر ماجرای گلزنی و نذرش را تعریف می‌کند.

همچنین خوب است بدانید که پس از اتمام بازی علیرضا بیرانوند در صفحه اجتماعی خود از امیری به خاطر این گل نجات بخش تقدیر کرد. بیرانوند به این نیز بسنده نکرد و با تلفن همراه دوست صمیمی خود تماس گرفت و تبریک گفت.

امیری هم در این مکالمه تلفنی گلی که مقابل پدیده مشهد به ثمر رساند را به بیرانوند دوست و همشهری اش تقدیم کرد.

 

منبع: جام نیوز

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوابی که برای وحید امیری دیدند، نذری که ادا و گلی که تقدیم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..