تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجوم سکه‌بازان به بازار دلار/ پیش‌بینی جدید از قیمت سکه

قیمت سکه روز گذشته بر مدار صعود قرار گرفت. این فلز گران بهای داخلی روز گذشته توانست ۲۰ هزار تومان بر ارزش خود بیفزاید و با ۱۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان معامله شود.  قیمت اونس طلا هم روز گذشته با ۱۸۱۱ دلار  معامله شد.  

ارزش ذاتی سکه دیروز در محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار داشت و با چنین ارزش ذاتی احتمال کمی دارد که ارزش سکه بازار به بالای سطح ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برود.

حمایت دلار  از قیمت سکه

سکه امامی روز قبل تا حد زیادی به کمک افزایش ارزش دلار توانست خود را بالای سطح ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نگه دارد. حتی عده ای باور داشتند که راز ماندگاری سکه بالای سطح یاد شده، ‌ورود موقت سکه بازان به بازار دلار بود. در صورتی که امروز خبری از افزایش دلار نباشد، کار برای سکه بازان دشوار خواهد شد.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۲۹ دی ۱۴۰۰ چگونه  پیش بینی کرده اند؟

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه دیشب در معاملات پشت خطی بر روی ۱۲ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به معاملات پشت خطی دوشنبه شب ۷۵ هزار تومان بالا رفته بود.   این قیمت نسبت به معاملات نقدی روز سه شنبه ۱۵ هزار تومان پایین تر بود. قیمت سکه روز گذشته بر روی ۱۲ میلیون و ۲۳۰  هزار تومان قرار داشت.

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجوم سکه‌بازان به بازار دلار/ پیش‌بینی جدید از قیمت سکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..