تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهزیستی، خانه جدید نوزاد یک روزه رها شده

مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور در پی انتشار اخباری مبنی بر پذیرش نشدن نوزاد یک روزه رها شده در مشهد از سوی نهادهای متولی، گفت: این کودک اکنون در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) مشهد پذیرش شده است.

بهزیستی نوزاد یک روزه رها شده را پذیرش کرد مهدی میرشاه ولد در پی انتشار اخباری مبنی بر پذیرش نشدن نوزاد یک روزه رها شده در مشهد از سوی نهادهای متولی، اظهار داشت: این کودک اکنون در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) مشهد پذیرش شده است. وی افزود: نوزاد یک روزه با ضایعه نخاعی عصر جمعه در مجموعه پدیده شاندیز پیدا شد، این کودک با توجه به شرایط خاص در ستون مهره ها و دیگر مشکلات در اندام ها در مرکز نگهداری کودکان حضرت علی اصغر (ع) مشهد پذیرش شد.

مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور در خصوص پذیرش نشدن این کودک در ساعات ابتدایی پیدا شدن در مراکز نگهداری کودکان بهزیستی، اظهار کرد: پذیرش کودک در این مراکز نیاز به مجوز قضایی و قانونی دارد و کل روند پذیرش نوزاد در مرکز نگهداری، دو ساعت طول کشید به آن معنا که این نوزاد ساعت 3 بعد از ظهر پیدا و در ساعت پنج بعد از ظهر در شیرخوارگاه پذیرش شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهزیستی، خانه جدید نوزاد یک روزه رها شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..