تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌ نام طرح کارورزی و مشوق بیمه ای کارفرمایان

با هدف اشتغال دانش آموختگان

کارفرمایان استان برای بهره مندی از مزایای طرح کارورزی و مشوق بیمه ای، ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گلستان،رئیس اداره آموزش،پژوهش و فناوری سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت: کارفرمایان استان  برای بهره مندی از مزایای طرح کارورزی و مشوق بیمه ای، با هماهنگی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان وشهرستانها اقدام نمایند.ثبت‌ نام طرح کارورزی و مشوق بیمه ای کارفرمایان در گلستان
محمد مهدی کاظمی با اعلام این مطلب افزود: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی طرح مشوق بیمه کارفرمایی، در صورتی که کارفرما نیروی کار جدید را از میان دانش آموختگان جذب کند از معافیت بیمه سهم کارفرما به مدت ۲ سال بهره‌مند خواهد شد.
وی افزود: طرح مشوق بیمه کارفرمایی با هدف تحرک بخشی به بازار کار، حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا و ترغیب کارفرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید اصلاح و ابلاغ شده است.
به گفته وی علاوه بر تمام کارگاه‌های خصوصی و تعاونی فعال، کارگاه‌های دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور، تحت پوشش طرح مشوق بیمه‌ای سهم کارفرما قرار می‌گیرند.

کاظمی افزود: کارفرمایانی که دانش آموختگان دانشگاهی دارای گواهی دوره کارورزی را جذب کنند در چارچوب آیین نامه اجرایی ماده ۷۱ قانون برنامه ششم توسعه به مدت ۲سال از مزایای معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار می‌شوند.ثبت‌ نام طرح کارورزی و مشوق بیمه ای کارفرمایان در گلستان

وی شرایط کارفرمایان استان گلستان را برای استفاده از این طرح را ثبت نام در سامانه مشوق بیمه‌ای به نشانی اینترنتی http://moshavegh.mcls.gov.ir ، دارا بودن مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور و کد کارگاهی تامین اجتماعی عنوان کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌ نام طرح کارورزی و مشوق بیمه ای کارفرمایان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..