تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فصل دوم انیمیشن دوتا خون اژدها Dota Dragons Blood S02 2022

4.6/5 - (53 امتیاز)

دانلود-Dota-Dragons-Blood-2021

نام انیمیشن: Dota: Dragon’s Blood – دوتا: خون اژدها

سال انتشار: ۲۰۲۱-۲۰۲۲

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۵ دقیقه

کیفیت: WEB-DL Netflix 1080p / WEBRip 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 10bit 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل دوم

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن دوتا خون اژدها (به‌انگلیسی: Dota: Dragon’s Blood) به یک شوالیه اژدها می‌پردازد که پس از برخورد با یک اژده و شاهزاده خانم، ماموریت بزرگی برایش چیده می‌شود و در آینده نیز درگیر اتفاقاتی بزرگ‌تر از حد تصوراتش می‌شود. این داستان در هزاران سال پیش جریان دارد و نیروهای جادویی باعث شده‌اند که شوالیه‌ی معروف همراه با اژدهای خود بازگشته و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی باشد. این ماجراها در دنیای بازی Dota جریان دارد و استودیو ولو نیز به‌عنوان توسعه دهنده بازی روی ان نظارت داشته است. شخصیت‌های بازی در این سری انیمیشنی حضور دارند و در هر قسمت می‌توانند تم‌های داستانی بسیار جذابی را برای علاقه‌مندان این سری فراهم آورند. نتفلیکس با حساسیت تمام روی این انیمیشن کار کرده است و نبردهای حماسی و اکشن جذابی را در آن شاهد خواهیم بود.

انیمیشن Dota Dragons Blood 2021 همه‌ی قهرمانان حماسی را به‌همراه دارد و نبردها رنگ و بوی نوستالژیکی از خود بازی خواهند داشت. شمشیرها، نیزه‌ها و جادوهای بسیاری در هر قسمت از این سری وجود دارد و قرار است که روایت کننده‌ی داستان هیجان انگیزی باشند. محیط این انیمیشن و معابدی که همه‌ی ما آن را می‌شناسیم، با دقت کافی طراحی شده است و طرفداران و گیمرها با آن ناآشنا نخواهند بود. هر شخصیت قدرت خاصی برای خود دارد و باید در یک سمت و سو قرار بگیرد. گویا سرزمین پادشاهی در یک خطر بزرگ قرار دارد و اقلام قدرتمند آن کم کم در حال دزدیده شدن هستند. حال این قهرمان‌های داستان هستند که می‌توانند همه چیز را تغییر داده و سرزمین را نجات دهند. المان‌های مخفی بسیاری در طول این ماجراجویی قرار دارد و تا پایان این انیمیشن سریالی، آن‌ها را درک خواهید کرد.

info

After encounters with a dragon and a princess on her own mission, a Dragon Knight becomes embroiled in events larger than he could have ever imagined.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فصل دوم انیمیشن دوتا خون اژدها Dota Dragons Blood S02 2022»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..