تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت‌سوزی الریان با شجاع خلیل‌زاده

در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الریان که برای دومین بازی پیاپی شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۹ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی الخور به مصاف این تیم رده یازدهمی رفت.

فرصت‌سوزی الریان با شجاع خلیل‌زاده

الریان که در تلاش برای کسب پیروزی مقابل الخور و فاصله گرفتن از بین تیم‌های پایین جدولی بود، در نیمه اول نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشت و پس از حملات پیاپی صاحب پنالتی شد، اما ضربه عبدالعزیز حاتم را دروازه‌بان الخور با شیرجه به سمت چپ دفع کرد تا یاران شجاع به گل اول بازی نرسند.

در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم برای زدن گل بی‌ثمر ماند تا در نهایت تیم فوتبال الریان در یک مسابقه خارج از خانه به تساوی صفر- صفر مقابل الخور دست پیدا کند و به پنجمین برد این فصل خود نرسد.

یاران خلیل‌زاده با تساوی در دیدار امشب مقابل الخور ۱۶ امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت با تیم‌های الاهلی و قطر اس. سی، در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفتند.

شجاع خلیل‌زاده که در مسابقه هفته گذشته مقابل الوکره گلزنی کرده بود، در دیدار امشب حضور ۹۰ دقیقه‌ای برابر الخور داشت و سیزدهمین بازی‌اش در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت‌سوزی الریان با شجاع خلیل‌زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..