تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی دستیار محبوب فرهاد مجیدی از تیم

جدایی دستیار محبوب فرهاد مجیدی از تیم

فراز کمالوند و مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان سرانجام پس از چند روز کش و قوس برای جدایی توافقی به نتیجه رسیدند تا ادامه همکاری طرفین منتفی شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که کمالوند برای چهارمین بار در طول یک سال گذشته با چهارمین تیم تحت قراردادش قطع همکاری می‌کند تا رکوردی منحصر به فرد از خود بر جای بگذارد.

کمالوند بعد از قطع همکاری با شهرداری بوشهر در میانه راه، راهی استقلال شد و سال ۱۴۰۰ را به عنوان مدیرفنی آبی‌پوشان آغاز کرد، اما بلافاصله پس از صعود این تیم به دور حذفی آسیا اردیبهشت ماه از سمت خود استعفا کرد و اواسط تیرماه به سایپا پیوست.

کمالوند وقتی سایپا را در آستانه سقوط دید، پس از سه بازی بار دیگر استعفا کرد و هدایت تراکتور را به عهده گرفت که در نهایت سایپا هم به لیگ یک سقوط کرد. کمالوند یک هفته پیش از شروع رقابت‌های آسیایی بدون انجام حتی یک مسابقه تراکتور را رها کرد و اوایل مهرماه راهی مسجدسلیمان شد.

این مربی در مسجدسلیمان هم دوام نیاورد و پس از گذشت ۱۵ هفته در حالی که تیمش در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفته است ساز جدایی کوک کرد و برای چهارمین بار اقدام به ترک تیم تحت قراردادش کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی دستیار محبوب فرهاد مجیدی از تیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..