تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور امروز به مسکو می‌رود

رئیس جمهور کشورمان تا ساعاتی دیگر به دعوت رسمی همتای روس خود راهی مسکو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سید ابراهیم رئیسی در سفر دو روزه به مسکو، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه دیدار و برای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، گفتگو خواهد کرد. رئیس جمهور امروز به مسکو می‌رود

حضور و سخنرانی در نشست عمومی مجلس دوما، دیدار با ایرانیان مقیم روسیه و نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی روس، بخشی از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

دیدار با فعالان اقتصادی و نفتی و حضور در دانشگاه برای تقویت ارتباطات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های ایشان خواهد بود.

در سومین سفر آقای رئیسی، وزرای امور خارجه (دکتر حسین امیرعبداللهیان)، نفت (جواد اوجی) و امور اقتصادی و دارایی (سید احسان خاندوزی) رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد.

پیش از این، دکتر سید ابراهیم رئیسی در راستای رویکرد دولت سیزدهم و افزایش حداکثری ارتباط با همسایگان و کشور‌های منطقه، به تاجیکستان و ترکمنستان سفر کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور امروز به مسکو می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..