تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها برای دریافت بُن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب

ثبت‌ نام سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بُن کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها برای دریافت بُن کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهرانبه گزارش خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت : ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از امروز چهارشنبه بیست‌ و نهم دی‌ آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌ نام به نشانی Ketab.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال گذشته سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران ، برای تجهیز کتابخانه ‎های نهادها و سازمان ‎ها یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ ثبت‌نام کنند.
اسماعیلی افزود: همچنین در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران این امکان فراهم است تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای افراد سازمان یا نهاد خود یارانه اعتباری خرید کتاب از این نمایشگاه را تهیه کنند.

وی با اشاره به این‌که یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اشخاص شارژ خواهد شد، گفت: این بن‌ها صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند و بدیهی است در صورت استفاده نکردن از بن ‎های مذکور پس از پایان نمایشگاه و تسویه با ناشران، مبالغ مصرف نشده عودت داده خواهد شد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌۱۴۰۰ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می توانند برای بازدید و خرید کتاب به نشانی اینترنتی Ketab.ir مراجعه کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها برای دریافت بُن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..