تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، اطلاعیه تعطیلی مدارس در استان کرمانشاهمدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به برودت هوا ناشی از بارش برف مدارس شهرستانهای کرمانشاه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی، پاوه، گیلانغرب در دو بخش مرکزی و گواور، صحنه، هرسین، کنگاور، سنقر، دالاهو و اسلام آباد غرب در دو بخش حمیل و مرکزی در کلیه مقاطع تحصیلی امروز در نوبت صبح تعطیل هستند.

امیر ظهرابی افزود: در شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین هم مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..