تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید -

در عوض بهتر است ظروف کریستالی و گران قیمت خود را بروی شلف و قفسه های باز یا کابینت های شیشه ای آشپزخانه بنمایش بگذارید. با این کار هم به زیبایی و دلبازی فضای اجتماعی خانه کمک کرده اید و هم دکوراسیون آشپزخانه خود را شیک تر نشان داده اید.
,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید

شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید - دکوراسیون،بوفه

آکاایران: شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید



اگر می خواهید بوفه خود رابا ظروف چینی و کریستالی شیک خود پر کنید و در کنار آن فضایی مناسب برای نگهداری قاشق و چنگال و ظروف استیل خود داشته باشید باید به سراغ مدل هایی با درب شیشه در قسمت بالایی و کشو و دراور در قسمت پایینی باشید. در مقابل اگر بدنبال بوفه ایی فقط برای نگهداری ظروف خود در اتاق پذیرایی و غذاخوری هستید انتخاب مدل هایی کوتاه قد و کشیده که حالتی شبیه به کابینت های آشپزخانه دارند گزینه مناسب تری خواهد بود.
,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید  
به گزارش آکاایران: بعداز خرید یک مدل بوفه شیک و مناسب باید در مورد محل قرار گیری آنها در خانه خود تصمیم گیری کنید. همانطور که در بالا گفتم، از آنجایی که بوفه ها جای زیادی از فضای اتاق را اشغال می کنند بهتر است آنها را فقط در مکان هایی قرار بدهید که اطراف آنها خلوت تر است. قرار دادن بوفه ها در مکان هایی که به فضای ذخیره سازی نیاز دارند ایده بسیار خوبی خواهد بود. در بعضی مواقع قرار دادن بوفه در آشپزخانه می تواند به زیبایی دکوراسیون این مکان دوچندان اضافه کند و  از طرفی دسترسی آسان تر به ظروف را ممکن می سازد.
,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید  
اگر خیلی علاقه دارید از بوفه در پذیرایی خود استفاده کنید و از طرفی با محدودیت فضا نیز مواجه بوده و به قول معروف خدا و خرما را با هم می خواهید، بهترین گزینه پیش رو خریداری بوفه های آینه دار و تمام شیشه ای است. مدل های شیشه ای جلوی دید را نمی گیرند و باعث پیوستگی جریان دکوراسیون شده و در عین اینکه فضا اشغال می کنند به هیچ عنوان انرا گرفته نشان نمی دهند. برخی مدل های آینه دار نیز برای بزرگ تر نشان دادن محیط مناسب هستند اما تاثیرگذاری و زیبایی مدل های شیشه ای در خانه های کوچک را ندارند.
,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   مورد بعدی که در خرید مدل بوفه شیک حتما باید مد نظر داشته باشید هماهنگی سبک طراحی آن با دکوراسیون کلی خانه بخصوص در قسمت اتاق پذیرایی و غذاخوری است. البته بیشتر مواقع بوفه همراه با ست مبلمان خانه خریداری می شود و سبک ها عمدتا یکی است اما برای آنهایی که قصد خرید بوفه جدا را دارند این موضوع اهمیت می یابد. اگر مبلمان مدرن دارید، بوفه نیز باید مدرن باشد. بوفه های مدرن چهارگوش و مستطیلی هستند در صورتی که بوفه های کلاسیک گرد بوده و انحنا دارند. بوفه های کلاسیک چوبی دارای حاشیه های منبت کاری شده هستند اما بوفه های مدرن ساده و بدون نقش و نگار تولید می شوند.
,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید   ,دکوراسیون،بوفه,[categoriy] شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید  
مدل بوفه شیک حتما نباید بزرگ و چند طبقه و جاگیر باشد نمونه های کوچک بوفه نیز تولید شده اند که برای بنمایش گذاشتن ظروف دکوری در خانه های کوچک بسیار مناسب هستند. این بوفه ها اغلب در نمونه های مدرن مسطتیلی طراحی شده و تقریبا تمام شیشه ای هستند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیک ترین بوفه ها را از این عکس ها انتخاب کنید -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..