تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتور بازیکن محبوب گل‌محمدی روشن شد

در حالی‌که مهدی تارتار سعی داشت با دفاع فشرده و متراکم راه‌های گلزنی را بر سرخپوشان بسته و با استفاده از ضدحملات از جناح راست پرسپولیس به گل برسد، وحید امیری با شلیکی تماشایی از راه دور قفل دروازه ذوبی‌ها را شکست تا زمینه برد پرگل تیمش را فراهم کند. بی‌شک اگر گلزنی پرسپولیس به نیمه دوم کشیده می‌شد، یحیی کار بسیار سختی برای شکست ذوب آهن در اصفهان داشت اما گل زیبا و ناگهانی وحید امیری آستانه تحمل ذوبی‌ها را شکست تا زمینه یک پیروزی پرگل برای شاگردان یحیی فراهم شود.

در این میان نکته ای که جالب به نظر می‌رسد به گلزنی وحید امیری در جام حذفی مربوط می‌شود. آخرین باری که وحید امیری موفق شد در جام حذفی برای پرسپولیس گلزنی کند به ۸ مهر ۹۸ بازمی‌گردد؛ جایی که ماشین سازی با یک نمایش نزدیک سرخپوشان را در تبریز در وقت‌های اضافه متوقف کرد.

حامد لک که آن زمان دروازه بان ماشین سازی بود، یک پنالتی را از علیپور گرفت تا مشخص شود مقابل پرسپولیس از چه انگیزه بالایی برخوردار است اما در ادامه بازی این وحید امیری بود که در صد و یکمین دقیقه روی پاس دقیق بشار رسن منجی تیمش شد و گل برتری و صعود به یک چهارم حذفی را زد.

حالا ۸۴۰ روز پس از آن بازی و گلی که امیری زد و منجر به صعود سرخ‌ها شد، امیری روز قبل در فولادشهر یک بار دیگر برای پرسپولیس در جام حذفی گل زد تا همچنان نشان دهد به چه اندازه برای پرسپولیس تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید

251253




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتور بازیکن محبوب گل‌محمدی روشن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..