تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان جوانان فلسطینی برای مشارکت در مراسم فجر عظیم

جنبش‌های جوانان در فلسطین برای مشارکت گسترده مردم در مراسم حمایت از ایستادگی ساکنان صحرای نقب در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی فراخوان دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، جنبش‌های جوانان در فلسطین برای مشارکت گسترده مردم در مراسم فجر عظیم که قرار است روز جمعه و در حمایت از ایستادگی ساکنان صحرای نقب در برابر تجاوزات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی برگزار شود، فراخوان دادند.

جنبش‌های جوانان در کرانه باختری رود اردن، قدس اشغالی و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸، در حالی که خود را برای مشارکت در این مراسم آماده می‌کنند، فراخوان‌های ارائه شده را در چارچوب یاری از فلسطینیان مقاوم در نقب اشغالی و حمایت از خاندان صالحیه در مقابله با سیاست کوچ اجباری و تخریب منازل در محله شیخ جراح قدس می‌دانند.

در این فراخوان‌ها به ضرورت مشارکت گسترده مردم و ضرورت پشتیبانی از همدیگر برای اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی اشاره و تاکید شده است، همکاری و حمایت از اهالی نقب و قدس اشغالی در برابر سیاست تخریب منازل، مهاجرت اجباری و یهودی سازی کاملا ضروری است.

گفتنی است؛ همزمان با سکوت جامعه جهانی، سرکوب شدید فلسطینیانی که در صحرای نقب علیه کوچاندنِ اجباری اعتراض دارند توسط نظامیان رژیم صهیونیستی ادامه دارد. تا کنون بیش از ۱۰۰ فلسطینی در اعتراض های نقب بازداشت شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان جوانان فلسطینی برای مشارکت در مراسم فجر عظیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..