تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن خانواده ها را هدف قرار داده است

به گزارش بولتن نیوز،حجت‌الاسلام سید علی خان‌محمدی در یازدهمین اجلاس هفتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق اصناف ایران که با حضور سید فاطمی امین وزیر صمت، امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری، هیأت رئیسه، معاونان وزارت صمت، هیأت رئیسه و هیأت نمایندگان دور هفتم اتاق اصناف ایران برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره یازده هزار شهید اصناف اظهار کرد: نقش و جایگاه اصناف در دوره‌های مختلف تاریخی از جمله دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها و دوره سخت کرونا مشخص است و اصناف در طول همه این دوره‌ها خدمات ارزنده‌ای داشتند و امیدوار هستیم دولت سیزدهم پیگیر مطالبات و دغدغه‌های مجموعه صنفی کشور باشد.

وی تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌ها و خدمات گسترده اصناف به اقتصاد و بازار کشور اصناف در طی سال‌های گذشته موجب بی‌مهری قرار گرفتند. به عنوان نمونه تمامی قول‌ها و مساعدت‌هایی که در دوره قبل برای حمایت از اصناف آسیب دیده از کرونا داده شده بود اجرایی نشد. همچنین بخشودگی مالیاتی و بخشودگی جرایم بیمه‌ای و ارائه تسهیلات با شرایط متناسب محقق نیز نشد.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: در حوزه اصناف مطالبات مشخص است و شرایط کشور حساس است. دشمن با دو راهبرد اقتصادی و راهبرد فرهنگی سعی در ایجاد تنش در مسائل کشور دارد. امروز علاوه بر دغدغه‌های اقتصادی، در حوزه مسائل فرهنگی نیز شاهد معضلاتی هستیم؛ بنابراین باید تمرکز بیشتری بر توان تولید داخلی و اشاعه فرهنگ داشته باشیم. مقام معظم رهبری نیز بیش از ۱۰ سال است که بر تکیه بر توان داخلی و مقاوم‌سازی بخش تولید داخلی تأکید دارند. اما عدم توجه به اشتغال و تولید در سال‌های اخیر موجب بروز مشکلات اقتصادی در حال حاضر شده است.

خان محمدی تأکید کرد: مشکلاتی که امروز شاهد آن هستیم و باعث خسارت و آسیب به بخش اقتصادی و فرهنگی شده تماماً به دلیل وا دادگی اقتصادی به خارج از کشور و تکیه بر نفت است و باید مراقب جنگ تمام عیار دشمن در مسائل اقتصادی بود تا بیش از این دچار آسیب‌های اقتصادی نشویم.

وی افزود: امروز دشمن اقتصاد و فرهنگ کشور را نشانه گرفته است و مشکلات اقتصادی و حجمه‌های فرهنگی تماماً گویای این مسأله است و دشمن خانواده‌ها را که نوک پیکان فرهنگ کشور هستند را هدف قرار داده است. اصناف در این زمینه می‌توانند کمک مؤثری داشته باشند. چراکه اصناف بازوی فرهنگی کشور در پیشگیری از مشکلات فرهنگی هستند.

سخنگوی ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور اظهار کرد: اصناف همیشه همراه نظام و انقلاب بوده و هستند و در زمان مشکلات نیز همراه بوده‌اند. حال باید دولت پای کار بیاید و بخش‌های آسیب دیده که نیاز به بازسازی دارد را حمایت کند و در حوزه قوانین و قانون نظام صنفی نیز نظرات اصناف را اخذ کند تا بتوانیم به حل مشکلات اقتصادی کمک کرده و وحدت را ایجاد کنیم تا اقتصاد کشور رونق لازم را بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن خانواده ها را هدف قرار داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..