تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید الجزایر بر تداوم حمایت از آرمان فلسطین

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، تبون در سخنانی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین تصریح کرد: نام‌گذاری امروز خود حاکی از ظلمی تاریخی است که مردم ثابت‌قدم فلسطین در راه مبارزه مشروع برای احیای حقوق غصب شده خود متحمل شده‌اند.

تبون با تأکید بر تداوم حمایت الجزایر از مبارزه مردم فلسطین برای احیای کامل حقوق غصب شده خود، از جامعه بین‌المللی خواست تا بنا به مسئولیت خود در برابر سرپیچی اشغالگران از گردن نهادن به قوانین بین‌المللی، تلاش بر مشروعیت بخشیدن به وضعیت موجود و شانه خالی کردن از تعهدات بین‌المللی در راستای تشکیل دولت مستقل فلسطینی، عمل کند.

رئیس‌جمهور الجزایر تأکید کرد: وضعیت مسئله فلسطین با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی جامعه بین‌المللی را مجاب می‌کند تا تلاش بیشتری را برای وادار کردن سازمان ملل به ویژه شورای امنیت برای انجام وظایف خود انجام دهد. این نهادها باید اشغالگران را در قبال نقض قوانین بین‌المللی علیه مردم فلسطین مورد بازخواست قرار دهد.

تبون تصریح کرد: الجزایر بار دیگر تأکید می‌کند که هیچ راه‌حلی برای مسئله فلسطین بدون دخالت خود فلسطینی‌ها وجود ندارد.

وی در ادامه پایبندی خود را به ابتکار صلح عربی اتخاذ شده در نشست سران کشورهای عربی در بیروت، اعلام کرد. این طرح بر عقب‌نشینی کامل رژیم صهیونیستی از سرزمین‌های عربی و پایبندی به قطع‌نامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت به ویژه قطعنامه‌های 242 و 338 تأکید کرد.

رئیس‌جمهور الجزایر افزود: الجزایر امیدوار است که وضعیت انسانی در اراضی اشغالی انگیزه و زنگ خطری قوی برای سازمان ملل باشد تا مسئولیت خود را به عهده بگیرد. وی اظهار امیدواری کرد که مردم فلسطین بتوانند از حق مشروع خود برای بازپس‌گیری سرزمین خود و ایجاد کشور مستقل فلسطینی با حاکمیت کامل بر مرزهای 4 ژوئن 1967 به پایتختی قدس شریف، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید الجزایر بر تداوم حمایت از آرمان فلسطین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..