تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش: لمسی کردن نمایشگر تمام لپتاپ ها با ایربار

لپتاپ های لمسی زیادی این روزها در بازار هستند که شاید شما را هم به فکر ارتقا انداخته باشند اما به دلیل دردسرهای تعویض و البته هزینه های آن، بی خیالش شده باشید. امروز می خواهیم با گجت جالبی به نام Airbar (ایربار) که نمایشگر لپتاپ شما و یا هر لپتاپ دیگری را لمسی می کند آشنا شویم! این یک حقه نیست، به ما اعتماد کنید و با ترنجی همراه باشید.

گجتی به نام AirBar به تازگی ارایه شده است که شما را قادر می سازد لپتاپ خود را تبدیل به یک لپتاپ با صفحه نمایش لمسی کنید و این کار به راحتی هر چه تمام صورت می گیرد! کافی است ایربار (Airbar)‌ را با USB به دستگاه خود متصل کنید و آن را زیر نمایشگر قرار دهید، تمام! بدین صورت نمایشگر لپتاپ شما لمسی می شود، شاید باور نکنید به همین دلیل شما را به تماشای ویدیو زیر دعوت می کنیم:

همانطور که دیدید این ابزار جانبی مفید برای لپتاپ هایی در اندازه های ۱۱٫۶، ۱۳٫۳، ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی موجود است که بازه وسیعی از لپتاپ ها را شامل می شود. ایربار (Airbar) به صورت رسمی با سیستم عامل های ویندوز و کروم ارتباط برقرار می کند اما همانطور که دیدید تا حدودی روی مک بوک ها نیز عملکرد دارد اما ناقص. نظر شما چیست؟ به نظر شما چنین گجتی برای شما لازم است؟ به نظر ما اگر قیمت مناسبی داشته باشد، دستگاه بسیار جالبی است.

Unbox Therapy

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش: لمسی کردن نمایشگر تمام لپتاپ ها با ایربار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..