تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد جدید برای گزینه پرسپولیسی ها رسید

پیشنهاد جدید برای گزینه پرسپولیسی ها رسید

رامین رضاییان در چهارمین سال حضورش در لیگ ستارگان قطر نتوانست تا پایان فصل در باشگاه السیلیه توپ بزند و با فسخ شدن قراردادش با این تیم، به یکی از چهره‌های مورد توجه فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است.

در روزهایی که شایعاتی زیادی مبنی بر بازگشت رضاییان به ایران و به خصوص باشگاه پرسپولیس وجود دارد، هواداران عراقی او را به تیم‌هایی از عراق که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند لینک می‌کنند.

یکی از پیج‌های ورزشی کشور عراق با گذاشتن تصویری از رامین در کپشن نوشته است: "خطاب به همه باشگاه‌های عراقی به خصوص دو باشگاه الزورا و نیروی هوایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند؛ شما نیاز به بازیکنان آسیایی برای شرکت در ابن مسابقات دارید و رامین رضاییان بازیکن آزاد است و خودتان هم ارزشش را در دفاع، هافبک و خط حمله می‌دانید."


در نهایت باید دید این بازیکن در آستانه ۳۲ سالگی چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود خواهد گرفت. حضور در باشگاه‌های عراقی برای رامین که در لیگ پر امکانات ستارگان بازی کرده شاید خیلی چشمگیر نباشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد جدید برای گزینه پرسپولیسی ها رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..