تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید استاندار کرمان از مناطق سیل زده جنوب

دکتر زینی وند امشب از محلات عنبر آباد بازدید و در خیابان دولت ضمن حضور در تعدادی از منازلی که دچارآبکرفتگی شده بودند دستور اسکان اضطراری صادر کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمان ، دکتر زینی وند استاندار کرمان به همراه ایزدی سرپرست فرمانداری، اعظمی نماینده مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل جنوب و ادارات شهرستان از رودخانه توکل آباد و رودخانه ورودی شهر عنبرآباد بازدید کردند
گفتنی است روستای توکل آباد عنبراباد در فاصله ۵کیلومتر شهر در محاصره سیل میباشد.

استاندار کرمان هم اکنون برای بازدید از مناطق سیل زده رودبار عازم این منطقه استاستاندار کرمان در مسیر رودبار مناطق مردهک و جبالبارز جنوبی هم بازدید می کند.

در عنبر آباد به علت طغیان رودخانه های گز اباد و حاجی آباد راه ارتباطی چندین روستا قطع است .

استاندار کرمان به اتفاق اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبراباددقایقی قبل از این رودخانه ها بازدید کرداستاندارکرمان با سه تن از نیروهای برق جنوب که از یکشنبه برای تعمیر خطوط برق آسیب دیده از سیل به نقاط مرتفع اعزام و از دسترس خارج شده بودند تلفنی ارتباط گرفت و با آنها صحبت کرد.

این افراد در یکی از روستاهای ریگان ودر منزل اهالی هستند که دکتر زینی وند از صاحب خانه نیز در این‌تماس تلفنی تشکر نمود.

دکترزینی وند در تماس با وزیر نیرو خبر سلامتی نیروها را اعلام کرد.‌

همچنین ۳ نیروی راهداری نیز که گزارش مفقودشدن آنها نیز منتشر شده بود در یکی دیگر از روستاهای ریگان و در منازل اهالی هستند تا با فراهم شدن شرایط همگی به ریگان برگردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید استاندار کرمان از مناطق سیل زده جنوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..