تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تصویری | کنسرت پاییزی محمد علیزاده

فرهنگ > موسیقی - محمد علیزاده سری جدید کنسرت پاییزی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مریم رجبی قهرمان پرتاب وزنه آسیا و سارا منجزی‌پور بازیگر به تماشای سری جدید کنسرت بزرگ پاییزی محمد علیزاده به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نشستند.

محمد علیزاده در این کنسرت‌، ترانه‌هایی از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» و قطعاتی از جمله «برگرد»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «کجا میری»، آهنگ جدید «عشقم این روزا»، «بی‌حوصله»، «فکرش هم نکن»، «خیلی برام عزیزه خاطرت»، «قحطی گُل»، «همینه که هست» و ... را خواند.

سری جدید کنسرت پاییزی محمد علیزاده و گروه ارکسترش، شنبه 20 آذر ماه در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و در شب‌های 21 و 22 آذرماه نیز در دو سانس مختلف ادامه خواهد داشت.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تصویری | کنسرت پاییزی محمد علیزاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..