تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلای هولناک نوه بی رحم سر مادربزرگ پیر / در همدان رخ داد

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد با مراجعه شهروند همدانی به پلیس فتا و مبنی بر برداشت مبلغ ۸ میلیون تومان، توسط فردی ناشناس از حساب شخصی خود گفت: با بررسی و اخذ رضایت اولیه شاکیه و با اقدامات لازم برای پیگیری این موضوع، مشخص شد که این مبلغ صرف خرید بازی‌های آنلاین شده است.

به گزارش رکنا، او گفت: با بررسی‌های گسترده و دقیق تر، اطلاعات عامل این کار شناسایی شده و پس از اطلاع دادن به شاکیه و شناسایی، مشخص شد متهم نوه شاکیه بوده است.

سرخوش‌نهاد گفت: مال باخته پس از اطلاع یافتن از هویت سارق که نوه اوبود رضایت خود را کتبا اعلام کرده و پرونده را پلیس فتا، همراه با مستندات به دادسرا ارجاع داد تا مراحل نهایی پرونده به اتمام برسد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات با توصیه به اینکه والدین نظارت بیشتری روی عملکرد فرزندانشان به خصوص در بحث فضای مجازی داشته باشندگفت: از مردم خواهشمندیم تا در صورت بروز مشکل، از سایت پلیس فتا در بخش ارتباط مردمی استفاده نمایند و گزارش خود را ثبت کنند و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ که به صورت شبانه روزی در اختیار مردم است تماس بگیرند.

بنر دوره ارز دیجیتال - I3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلای هولناک نوه بی رحم سر مادربزرگ پیر / در همدان رخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..