تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۳۴ هزار و۷۰۰لیتر سوخت قاچاق در نیشایور

به گزارش رکنا از نیشابور، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت :با کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی  شهرستان نیشابور پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی خودرو مورد نظر را شناسایی و باعلایم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی از این کامیونت مقدار ۳۴ هزار و۷۰۰ لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به دستگیری یک  متهم و معرفی  وی به مراجع قضایی از همکاری و تعامل شهروندان با خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس نیشابور تقدیر و خاطرنشان کرد: همه ما در تولید امنیت نقش داریم ضمن اینکه مهم ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای مشارکت مردم با پلیس است.

بنر دوره ارز دیجیتال - I3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۳۴ هزار و۷۰۰لیتر سوخت قاچاق در نیشایور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..