تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش سوریه هجوم داعش به تدمر را دفع کرد

به گزارش افکارنیوز،

 منابع محلی در شهر باستانی تدمر اعلام کردند، تروریست‌های داعش ساعاتی پس از ورود به تدمر، در پی بمباران گسترده مواضع این گروه، مجبور شدند به دروازه‌های این شهر از محور شمالی در منطقه «البساتین»، عقب‌نشینی کنند.

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» (نزدیک به معارضان)، اعلام کرد که عناصر داعش از 6 محور مختلف وارد شهر تدمر شدند.

این منبع تصریح کرد، پس از ورود داعش به تدمر، ارتش سوریه تجهیزات نظامی گسترده‌ای را وارد منطقه «وادی الاحمر» (در 4 کیلومتری تدمر) کرد تا هجوم تروریست‌ها را دفع کند و در پی درگیری بین نیروهای ارتش و عناصر داعش، شماری از طرفین کشته شدند.

از سوی دیگر، ارتش سوریه اعلام کرد که برخی از واحدهای ارتشی برای دفع حملات داعش از حلب به این شهر اعزام شده‌اند.

ارتش سوریه در بیانیه‌ای ضمن تأیید تسلط داعش بر مناطقی در شمال غربی و جنوب شرقی تدمر، تأکید کرد که نیروهای دولتی نفوذ آنها را به مرکز شهر سد کرده‌اند.

در ماه مارس گذشته، نیروهای سوریه موفق شدند با حمایت بمباران هوایی روسیه شهر باستانی تدمر را از داعش پس بگیرند.

خرابه‌های تدمر از طرف بنیاد بین‌المللی یونسکو بخشی از میراث بشریت شناخته شده است. تروریست‌های داعشی در زمان تسلط بر این شهر باستانی، بخش بزرگی از آثار مربوط به قرن‌های اول میلاد مسیح را نابود کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش سوریه هجوم داعش به تدمر را دفع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..