تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس یارانه معیشتی و نقدی تصویب کزده است ؟ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه پاسخ داد

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ امروز سه شنبه کمیسیون تلفیق را در جمع خبرنگاران تشریح کرد و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تاکنون رقم دقیق یارانه سال آینده بیان نشده است؟، توضیح داد: این موضوع در تبصره ۱۴ بررسی می‌شود، لذا هنوز بررسی آن آغاز نشده است. ضمن آنکه کمیسیون تلفیق بودجه تاکنون هیچ مصوبه‌ای به غیر از آنچه که در لایحه دولت درباره میزان یارانه معیشتی و نقدی آمده، نداشته است البته شاید برخی همکاران نظرات و محاسبات شخصی خود را بیان کرده باشند اما به محض تصمیم‌گیری در این خصوص نتیجه را اعلام می‌کنیم.

هیچ مصوبه‌ای درباره یارانه معیشتی و نقدی نداشته‌ایم

زارع بیان کرد: مقرر شد کمیته‌ای میان دولت و مجلس درخصوص ارز ترجیحی، چه برای حذف و چه برای ابقای آن، تشکیل شود که نتیجه نهایی را به محض رسیدن به مصوبه‌ای در کمیسیون تلفیق به اطلاع مردم خواهیم رساند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه درخصوص نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی، گفت: روز گذشته پس از برگزاری نشست خبری، دو اصلاحیه درخصوص اوراق مالی اسلامی که براساس آن به شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه آن اجازه داده خواهد شد با تایید وزارت کشور مبلغ ۱۲ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی منتشر کنند و همچنین به شرکت‌های دولتی اجازه داد شد ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی منتشر کنند. پیش از این، رقم مذکور ۸ همت بود.

وی افزود: همچنین درباره تامین آب و برق روستایی و مناطق محروم، دولت مکلف شد ۲ همت اوراق مالی اسلامی منتشر کند و برای مقاوم‌سازی، بهسازی و نوسازی مدارس، مبلغ ۳ همت اوراق تصویب شد. همچنین مصوب شد برای مقاوم‌سازی دانشگاه‌ها و تامین تجهیزات آنها ۲ همت اوراق مالی اسلامی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

زارع عنوان کرد: سازمان امور مالیاتی نیز مکلف شد که پرونده مالیاتی مراکز درمانی مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ را تا پایان ۱۴۰۱ رسیدگی و درآمد ناشی از آن را به حساب خزانه واریز کند. همچنین از آنجا که دولت به تامین اجتماعی بدهکار است، مکلف شد در اجرای قانون برنامه ششم توسعه، مبلغ ۹۰ همت سهام شرکت‌های بورسی و غیربورسی خود را بابت پرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی و تامین اجتماعی نیروهای مسلح واگذار کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در رابطه با حق‌الامتیاز و حق‌السهم دولت از کاربرهای ارائه دهنده مخابراتی، گفت: این حق‌الامتیاز مخابراتی به میزان ۲ درصد افزایش پیدا کرد که درآمد آن به حوزه‌های فرهنگی اختصاص پیدا خواهد کرد.

پروژه‌های مناطق کم برخوردار روستایی و شهری از مالیات و عوارض معاف شدند

زارع بیان کرد: تمامی پروژه‌ها و طرح‌های زودبازده و عام‌المنفعه که توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در مناطق کم برخوردار روستایی و شهری اجرایی می شود، از پرداخت هرگونه مالیات و عوارض معاف شدند و واردات آمبولانس و مواردی که در قانون بودجه آمده از پرداخت حقوق ورودی و گمرکی معاف شد.

21217




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس یارانه معیشتی و نقدی تصویب کزده است ؟ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه پاسخ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..