تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک بزرگ به پرسپولیس از فیفا

جایگاه پرسپولیس و استقلال در تازه‌ترین رنکینگ جهانی

جدیدترین رنکینگ جهانی باشگاه‌های فوتبال اعلام شد که پرسپولیس نسبت به ماه گذشته یک پله سقوط کرد و استقلال هم ۷ پله صعود داشت.

شوک بزرگ به پرسپولیس از فیفا

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان، تیم پرسپولیس همچنان در جایگاه نخست ایران قرار دارد و استقلال دومین تیم برتر فوتبال کشورمان است.

طبق این رده بندی، پرسپولیس بدون تغییر نسبت به رده‌بندی پیشین، در جایگاه چهارم آسیا قرار دارد و با یک پله سقوط در رتبه ۱۰۱ جهان ایستاده است.

در این رده‌بندی استقلال بدون تغییر نسبت به رده.بندی پیشین در رتبه ۸ قاره آسیا باقی ماند و با ۷ پله صعود در جایگاه ۱۸۹ جهان قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک بزرگ به پرسپولیس از فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..