تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر آموزش و پرورش: مدارس شلوغ‌تر از مترو نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

یوسف نوری با بیان اینکه مدارس کشور آماده بازگشایی هستند، گفت: دوستانم در طرح شهید سلیمانی پیگیری می‌کنند که مدارس دایر شوند و ما هم تلاش می‌کنیم تا آنجایی که مدرسه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت دارند، دانش‌آموزان به مدرسه بیایند و فرهنگیان در راستای تربیت چند ساحتی اقدام خواهند کرد و از ظرفیت‌های بیرون مدرسه هم استفاده خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه مدرسه نباید تعطیل باشد بلکه باید باز باشند، گفت: تأکید می‌کنیم مدارس باز هستند و مدیران‌کل آموزش و پرورش موظف شدند نظارت کنند و کلاس‌های درس مدارس تا آنجایی که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی امکان دارند، دایر باشد. البته با توجه به اینکه واکسن‌ها تزریق شده است، وضعیت خوبی داریم.

*مدارس کشور‌های جهان باز است

نوری درباره نگرانی برخی خانواده‌ها در خصوص حضور فرزندانشان در مدرسه، اظهار کرد: مدارس کشور‌های جهان باز است و خیلی‌ها فقط یکی، دو هفته تعطیل کردند و مدارس را تعطیل نکردند.

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس، لطمات شدیدی به نظام تعلیم و تربیت وارد کرده است، گفت: پایه‌های اول و دوم ابتدایی حتما باید به مدرسه بروند. حدود ۹۵ درصد معلمان و بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزان واکسن زدند و البته در دوره ابتدایی در سن ۵ تا ۱۲ سال در دنیا واکسن نزدند و مدرسه هم می‌روند.

*برخی مردم می‌خواهند بچه‌هایشان را گلخانه‌ای و قرنطینه‌ای بزرگ کنند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید بچه‌ها را در مقابل موقعیت‌های خطرآفرین با آموزش و آگاهی قرار داد که سواد سلامت نام دارد، افزود: اینکه یک روز آلودگی شود و مدارس را تعطیل کنیم، درست نیست بلکه باید دانش‌آموزان را آگاه کرد که چگونه برخورد داشته باشند. البته برخی مردم می‌خواهند بچه‌هایشان را گلخانه‌ای و قرنطینه‌ای بزرگ کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر۴۵ درصد دانش‌آموزان در روستاها، مناطق مرزی، عشایری، شهرستان‌های کوچک و برخی مناطق شهرستان‌های بزرگ به مدرسه می‌روند و ما هم امتحانات دی ماه را حضوری اعلام کردیم و هیچ گزارشی از اینکه اتفاقی افتاده باشد، نداریم.

نوری با تأکید بر اینکه بخشنامه‌ای برای بازگشایی حضوری و حضور فرهنگیان در مدارس ارسال کردیم، گفت: باید به دانش‌آموزان آگاهی داده شود که رعایت کنند. مردم از مترو، اتوبوس و ... با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده می‌کنند. آیا مدارس شلوغ‌تر از مترو است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر آموزش و پرورش: مدارس شلوغ‌تر از مترو نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..