تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشگاه های امین در فارس راه اندازی می شود

استاندار فارس بر لزوم ارزیابی مستمر میزان ذخیره موادغذایی و کالاهای استراتژیک و نیازهای مردمی طی سه ماه آینده دراستان تاکید کرد.

فروشگاه های امین در فارس راه اندازی می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمدهادی ایمانیه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس گفت: ذخایر استراتژیک موادغذایی مورد نیاز مردم در سه ماه آینده باید به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد و انبارها باید مملو از اقلام مورد نیاز بازار بشود.
او با اشاره به اینکه تامین ذخایر استراتژیک نیاز بازار یکی از این تصمیمات است، ادامه داد: راه اندازی صد فروشگاه امین به گونه ای که با واسطه کمتر و با هزینه کمتر، محصولات تولیدی به دست مردم برسد دومین تصمیم ستاد تنظیم بازار استان فارس است.
وی افزود: فروشگاه های امین به تعداد صد مورد در شیراز و شهرهای بزرگ استان با فراخوان و اطلاعیه اتاق اصناف استان ایجاد خواهند شد و نقش مهمی در کاهش هزینه های زندگی مردم خواهند داشت.
استاندار فارس ادامه داد: با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی در قدم اول در ۵۰ محصول تولیدی، برچسب قیمت تولید درج خواهد شد تا تولیدات با سود معقولی به دست مصرف کننده برسد.

بیشتر بخوانید:

رصد روزانه بازار در فارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشگاه های امین در فارس راه اندازی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..