تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری دو باند سرقت منزل در اسلامشهر

اعضای دو باند سرقت منزل با ۱۵ فقره سرقت در شهرستان اسلامشهر به دام پلیس افتاد.

دستگیری دو باند سرقت منزل در اسلامشهربه گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان تهران؛سرهنگ علی آقا  کارخانه فرمانده انتظامی اسلامشهر گفت: این سارقان در دو گروه ۳ و ۴ نفره با استفاده از خودروی سرقتی اقدام به شناسایی و سرقت منازل در سطح شهرستان میکردند و تاکنون به ۱۵ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

سارقان با شناسایی منازل ویلایی و تک واحده، با استفاده از دیلم قفل را تخریب و در کمتر از ۱۰ دقیقه تمامی لوازم قیمتی منازل را به سرقت می‌بردند.

اعضای این دو باند ۷ نفر و همگی دارای چندین پرونده سرقت هستند.

یکی از راه‌های پیشگیری از سرقت منازل استقرار نگهبان محله در محلات مختلف شهر است، آیا این طرح در اسلامشهر اجرا میشود؟

سرهنگ کارخانه در این باره گفت: در مساجد با مردم در این باره گفتگو کرده ایم و استفاده از نگهبان محله در شورای تامین شهرستان نیز مطرح شده که امیدواریم بزودی با اجرای این طرح و بکارگیری نیرو‌های جوان تحت نظارت پلیس شاهد کاهش سرقت از منازل باشیم.

تا امروز از این دو باند سرقت دو دستگاه خودرو و حدود یک میلیارد تومان لوازم خانگی کشف و ضبط شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری دو باند سرقت منزل در اسلامشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..