تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی جالب باشگاه زنیت با سردار آزمون/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان به همراه زنیت این روزها در اردوی تدارکاتی دبی حضور دارد تا خود را برای مسابقات نیم فصل دوم لیگ روسیه آماده کند.

توئیتر رسمی باشگاه زنیت با انتشار 3 تصویر از سردار آزمون از تمرینات امروز تیم به شوخی نوشت: می دانیم که شما عکس های سردار آزمون را دوست دارید!!

آزمون این روزها خبرسازترین لژیونر ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی به شمار می آید. یوونتوس، نیوکاسل و لیون طبق گزارش رسانه های مختلف اروپا مشتری ستاره تیم ملی ایران هستند.

قرارداد آزمون تا پایان فصل اعتبار دارد و طبق اظهارات مدیر عامل باشگاه زنیت این تیم اگر جانشین مناسبی برای آزمون پیدا نکند تا پایان فصل حق جدایی را به این بازیکن نمی دهد.

شوخی جالب باشگاه زنیت با سردار آزمون/عکس

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی جالب باشگاه زنیت با سردار آزمون/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..