تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا و سکه در ۲۸ دی؛

قیمت طلا و سکه در ۲۸ دی؛

روز نو :قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۱میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز (۲۸ دی ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۱.۸۱۷ دلار (یک هزار و ۸۱۷ دلار) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان معامله می‌شود.

نرخ سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات دیروز حدود ۱۲۰ هزار تومان کاهش یافت.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

:

نام محصول نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید   11.850.000 سکه تمام طرح قدیم  11.600.000 نیم سکه بهار آزادی 6.500.000 ربع سکه بهار آزادی 3.670.000 سکه گرمی  2.250.000 اونس جهانی  یک هزار و 817 دلار و 61 سنت  طلای ۱۸ عیار 1.175.000



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا و سکه در ۲۸ دی؛»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..