تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس در مورد حذف یا ابقای ارز 4200 تومانی

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ مجلس از تشکیل کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای حذف و یا ابقاء ارز ترجیحی خبر داد

به گزارش بولتن نیوز، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از تشکیل کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای حذف و یا و ارز ترجیحی خبر داد و افزود این کمیته مقرر شد از امروز جلسات خود را تشکیل دهد و خروجی آن در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین اظهارداشت: مقرر شد در سال آینده ۹۰ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های بورسی و غیر بورسی برای پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و تامین اجتماعی نیروهای مسلح واگذار شود.

وی افزود: روز گذشته دو اصلاحیه در خصوص اوراق مالی اسلامی در کمیسیون تلفیق داشتیم که بر همین اساس به شهرداری ها و سازمان های تابع آن اجازه داده شد تا با تایید وزارت کشور ۱۲ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی منتشر کند.

وی گفت: شرکت‌های دولتی هم اجازه داده شد که ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی منتشر کند ضمن اینکه در مورد آب و برق و گاز روستاها هم دولت مکلف شد که برای روستاهای مناطق شهری و روستایی ۲ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی منتشر کند. 

سخنگوی کمیسیون تصریح کرد: برای مقاوم سازی و بهسازی و نوسازی مدارس هم ۳ هزار میلیارد تومان اوراق و برای مقاوم‌سازی دانشگاه ها و تجهیزات دانشگاه‌ها هم ۲ هزار میلیارد تومان مصوب شد که دولت اوراق مشارکت اسلامی منتشر کند. 

زارع اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی هم مکلف شد که پرونده های مالیاتی مراکز درمانی مربوط به عملکرد سالهای ۱۳۹۸ تا سال ۱۴۰۰ را تا پایان سال ۱۴۰۱ رسیدگی کند و درآمدهای ناشی از آن را به حساب درآمدهای مالیاتی و خزانه واریز کند.

وی گفت: دولت مکلف شد که در اجرای قانون برنامه ششم توسعه با توجه به بدهی به تأمین اجتماعی،  ۹۰ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های بورسی و غیر بورسی را بابت پرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح واگذار کند. 

زارع گفت: درباره حق الامتیاز و حق السهم دولت از کاربرهای ارائه دهنده مخابراتی به میزان دو درصد حق امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد تا این درآمد در حوزه‌های فرهنگی و تخصیص پیدا خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ افزود: کلیه پروژه ها و طرح های زودبازده و عام‌المنفعه که توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم و کم برخوردار روستایی و شهری اجرا می‌شوند هم از پرداخت هرگونه مالیات و عوارض معاف هستند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس در مورد حذف یا ابقای ارز 4200 تومانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..