تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدر رفت آب بر اثر شکستگی لوله در چوئبده

پیگیری یک خبر

رفع شکستگی خط اصلی لوله در محل سوله ورزشی چوئبده مطالبه تعدادی از اهالی از مسئولان است.

هدر رفت آب بر اثر شکستگی لولهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ شهروند خبرنگار چوئبده با ارسال تصاویری از شکستگی خط لوله آب شهری از مسئولان خواسته هر چه سریعتر به این مشکل رسیدگی کنند و از هدر رفت بیشتر آب جلوگیری کنند. 
به گفته شهروندان گویا مدت ها است آب از زیر سوله جاری شده و هدر رفت آب را به دنبال دارد. 

 این مشکل در خبر ۲۳ دیشب از خلف زاده مدیر آبفا آبادان پیگیری شد.  

آقای خلف زاده گفت: در پاسخ به چرایی ساخت ساختمان بر روی شبکه اصلی لوله شهری گفت: طبق قانون پیش از ساخت باید از آبفا استعلام لازم اخذ شود تا حریم و محدوده شبکه اصلی آب مشخص شود اما آنطور که از شواهد بر می آید این ساختمان بدون اخذ این مجوز ها ساخته شده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدر رفت آب بر اثر شکستگی لوله در چوئبده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..