تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جک J7 مدل 2022 وارد بازار مکزیک شد، سدان فست بک چینی با طراحی جذاب

خودروسازان چینی در حال گسترش سهم خود از بازار خودرو کشورهای در حال توسعه هستند و منطقه آمریکای لاتین نیز یکی از بهترین نقاط برای انجام این کار محسوب می‌شود. به تازگی شرکت چینی جک، مدل 2022 جک J7 را به بازار خودرو مکزیک عرضه کرده است.

با وجود کاهش حجم فروش سدان‌ها طی سال‌های اخیر، همچنان سدان‌های کامپکت همچون جک J7 در بازار کشورهای در حال توسعه از مقبولیت مناسبی برخورداری هستند. این خودرو ترکیبی از قیمت متناسب و امکانات معقول را ارائه می‌دهد و مشتریان مکزیکی قادر هستند تا جک J7 مدل 2022 را در سه تیپ خریداری کنند. نیسان سنترا و هوندا سیویک دو رقیب شناخته شده جک J7 در بازار جهانی هستند. قیمت جک J7 در بازار مکزیک بین 500 میلیون تومان تا 600 میلیون تومان متغیر است.

جک J7

جک J7 مدل 2022 در سه تیپ کوانتومی، ادونس و لیمیتد به مکزیکی‌ها عرضه شده است. هر سه تیپ این خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با 148 اسب‌بخار قدرت و 208 نیوتن‌متر گشتاور مجهز هستند. تیپ پایه جک J7 با گیربکس شش سرعته دستی و دو تیپ دیگر با گیربکس اتوماتیک CVT به دست مصرف‌کنندگان می‌رسند.

JAC J7

جک J7 به تجهیزات رفاهی و ایمنی مختلفی مجهز بوده و کابین آن نیز از پلاستیک نرم تشکیل شده است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به این موارد اشاره کرد: سانروف برقی، دوربین 360 درجه، چهار درگاه USB، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 7 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، شش کیسه هوا، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب و ترمز دستی الکترونیکی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جک J7 مدل 2022 وارد بازار مکزیک شد، سدان فست بک چینی با طراحی جذاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..