تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احمدرضا درویش سریال «کندو» را می‌سازند

علی دارابی که چندی پیش معاون امور استان‌های صدا و سیما بود و مدت کوتاهی است مسئولیت قائم‌مقامی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را برعهده گرفته، تصویری در صفحه مجازی‌اش از دیدار با احمدرضا درویش کارگردان و مهدی فرجی مدیر قدیمی تلویزیون و تهیه‌کننده منتشر کرده است. 

او در توضیحات مربوط به این دیدار اعلام کرده که قرار است احمدرضا درویش یک سریال تلویزیونی به نام «کندو» بسازد که به ماجرای خطه سیستان و بلوچستان می‌پردازد. 

دارابی در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلمنامه نویس و کارگردان شهیر ایران «احمدرضا درویش» و «مهدی فرجی» مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه کننده حرفه‌ای امروز تلویزیون بودم. هر دو از خانواده معظم شهیدان‌اند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری کرده‌اند، با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی.

درصدد ساخت سریالی به نام «کندو» هستند که عمدتاً به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان و بلوچستان که معمولاً از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد.

بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصاً آنکه «درویش» اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می‌تواند در نوع خود کم نظیر باشد.»

۵۸۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احمدرضا درویش سریال «کندو» را می‌سازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..