تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزش تندبادهاي شمال غربي و مواج شدن دريا

كارشناس اداره كل هواشناسي هرمزگان گفت: امروز دریا با باد‌های نسبتا شدید جنوب شرقی مواج و از ساعات ظهر با تغییر سوی باد در خلیج فارس، وزش تندباد‌های شمال غربی سبب مواج ماندن دریا خواهد شد.

وزش تندبادهاي شمال غربي و مواج شدن دريابه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، مرضیه سی سی پور گفت: امروز فعالیت سامانه بارشی با شدت و ضعف در سطح استان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شدت بارش در مناطق غربی و شمالی استان و همچنین مناطق شرقی خواهد بود که سبب آبگرفتگی معابر خواهد شد، در این مدت تشدید بارش و وقوع تگرگ در برخی نقاط استان محتمل خواهد بود.

سی سی پور گفت: از ساعات بعدازظهر از میزان فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی استان کاسته خواهد شد، اما همچنان تا صبح روز چهارشنبه در مناطق شرقی استان شرایط بارشی مهیا خواهد بود.

وی گفت: سامانه بارشی از ظهر چهارشنبه به طور کامل از شرق استان هرمزگان خارج خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از فردا چهارشنبه تا روز‌های ابتدایی هفته آینده کاهش محسوس دمای کمینه در غالب نقاط استان مورد انتظار است.

سی سی پور گفت: در روز‌های چهارشنبه تا پایان هفته تندباد شدید در مناطق دریایی پیش بینی می‌شود که روز جمعه شدت باد به بیش از ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و سبب طوفانی شدن دریا خواهد شد.

وی گفت: با توجه به ادامه بارندگی در سطح استان هرمزگان و استان‌های همجوار و خطر سیلاب، از قرارگیری در حریم رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

سی سی پور گفت: با توجه به مواج بودن دریا از تردد شناور‌های سبک اجتناب شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزش تندبادهاي شمال غربي و مواج شدن دريا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..