تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام میزان بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

میزان بارش سامانه فعال در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

اعلام میزان باش‌ها در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: با ورود سامانه بارشی از عصر دیروز تا ۰۶:۳۰ صبح امروز سه شنبه ۲۸ دی، بیش از ۲۳ سانتی متر برف در شهرستان کوهرنگ بارید.

مهران چراغ پور افزود: در شهرکرد مرکز استان ۲ میلی متر بارندگی و سه سانتی متر برف، در بروجن کمتر از یک میلی متر بارندگی، در لردگان ۶.۸ میلی متر، در اردل ۱.۴ میلی متر بارندگی و یک سانتی متر برف، در سامان یک میلی متر بارندگی، در بن یک میلی متر بارندگی، در شلمزار ۲.۲ میلی متر، در مالخلیفه ۱.۵ میلی متر، در فرخ شهر ۱.۶ میلی متر بارندگی و ۴ سانتی متر برف، در سورشجان ۲.۹ میلی متر، در دوآب صمصامی ۲.۵ میلی متر، در فارسان ۳ میلی متر بارندگی و یک سانتی متر برف، در آلونی ۱.۴ میلی متر و در بلداجی یک میلی متر بارندگی رخ داده است.

وی گفت: سامانه جدیدی از روز پنج شنبه وارد استان می‌شود که دامنه فعالیت این سامانه اغلب مناطق استان به ویژه نیمه غربی و جنوب استان (کوهرنگ، لردگان، اردل، خانمیرزا، فارسان و کیار) خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام میزان بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..