تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مرمت خانه تاریخی جامعی در شوشتر + عکس

مرمت خانه تاریخی جامعی از محل اعتبارات مشارکتی در شهرستان شوشتر آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، رییس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شوشتر گفت : خانه تاریخی معتمد زرگر ، از خانه‌های بسیار زیبا با معماری و فضایی دل انگیز مربوط به دوره قاجاریه است که در محله تاریخی عبدالله بانو شهرستان شوشتر قرار دارد.


علی محمد چهارمحالی افزود : این بنای ارزشمند از دو بخش اندرونی و بیرونی تشکیل شده و دارای فضا‌های متعدد از جمله سه شبستان (زیر زمین) در سه بخش خانه و یک شوادان عمیق و تعداد زیادی اتاق می‌باشد. از جمله عناصر شاخص در معماری این بنا دو بادگیر می‌باشد که هوا را از بالا و بام خانه به درون زیر زمین منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید : خطر از خانه تاریخی علیداد قاسمی دور شد


وی گفت : مرمت این خانه ارزشمند از سال‌های گذشته با هزینه مالک و زیر نظر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر آغاز شده و در حال حاضر نیز از روز‌های گذشته بخش زیر زمین جنوبی خانه در دست مرمت قرار گرفته است.

آغاز مرمت خانه تاریخی جامعی در شوشتر + عکس آغاز مرمت خانه تاریخی جامعی در شوشتر + عکس آغاز مرمت خانه تاریخی جامعی در شوشتر + عکس آغاز مرمت خانه تاریخی جامعی در شوشتر + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مرمت خانه تاریخی جامعی در شوشتر + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..