تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ منفی سروش رفیعی به حضور در پرسپولیس!

پاسخ منفی سروش رفیعی به حضور در پرسپولیس!

ورزش > لیگ برتر - سروش رفیعی شب قبل از بازی با استقلال به پیشنهاد فردی که قصد داشت او را پرسپولیسی کند، پاسخ منفی داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سروش رفیعی هافبک کلیدی تراکتورسازی تبریز نیم فصل سربازی اش تمام می شود و علاوه بر خود تراکتور تیم های فولاد، استقلال و پرسپولیس دنبال او هستند. سروش خودش بعد از بازی استقلال و تراکتور اعلام کرد اولویت اولش بازی در اروپا و لژیونر شدن است با این حال فردی قصد داشت شب بازی با استقلال بله را از این بازیکن برای حضور در پرسپولیس بگیرد!
شب دیدار حساس استقلال تهران و تراکتورسازی اتفاقی در هتل اوین تهران افتاد که تعجب و البته ناراحتی تراکتوری ها را به همراه داشت. فردی که اهالی فوتبال او را می شناسند با حضور در اردوی تراکتورسازی سعی در مذاکره با سروش رفیعی داشت تا مقدمات حضور او در باشگاه پرسپولیس را فراهم کند. این فرد که با یکی از چهره های متمول فوتبال ایران رفاقت دارد در زمان حضور خود در هتل موفق به گفت وگو با سروش رفیعی می شود اما این گفت وگو سرانجامی ندارد و رفیعی به او می گوید تا نیم فصل قصد توافق با هیچ باشگاهی را ندارد.

البته باشگاه پانیونیوس یونان که دو بازیکن ایرانی یعنی کریم انصاری فر و مسعود شجاعی را در اختیار دارد خواستار به خدمت گرفتن سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد. سروش رفیعی از یک باشگاه قطری هم پیشنهاد بازی دارد.

256 43

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ منفی سروش رفیعی به حضور در پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..