تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مظاهری: من دو بار تست دادم و منفی هستم

شیوع گسترده ویروس کرونا در اردوی استقلال باعث شد تا 17 بازیکن و یک عضو کادرفنی تست آن‎ها مثبت شود و مسابقه حساس فردای این تیم در جام حذفی مقابل پیکان به تعویق بیفتد.

بعد از خبر کرونایی‌شدن استقلالی‌ها، شایعه‌ای در فضای مجازی به راه افتاد که رشید مظاهری باعث این اتفاق بوده و حضور او در یک مراسم و سپس در جمع بازیکنان آبی‌پوش، سبب انتقال ویروس کرونا و آلوده شدن 17 بازیکن استقلال شده است.

رشید مظاهری در گفتگویی که داشت، ضمن رد این خبر، واکنش تندی به شایعات داشت و گفت: من اصلا قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان در اردوی تیم نبودم؛ بعد از آن هم که به خانه رسیدم، حس سرماخوردگی داشتم و تست کرونا دادم که منفی شد؛ به خودم رسیدم و حالم بهتر شد و دوباره باشگاه 2 بار تست کرونا گرفت که هر دوی آن‌ برای من منفی شد، یعنی من هیچ مشکلی ندارم.

بیشتر بخوانید:

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مظاهری: من دو بار تست دادم و منفی هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..