تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات عملیات موفق نیروهای یمنی علیه ابوظبی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیه حمله امروز به امارات را قرائت کرد.

جزئیات عملیات موفق نیروهای یمنی علیه ابوظبی به گزارش بولتن نیوز،سرتیپ یحیی سریع گفت که نیروهای مسلح یمن در پاسخ به تجاوزات آمریکایی سعودی اماراتی، عملیات نظامی موفقیت آمیزی را به یاری خداوند متعال انجام دادند.

وی افزود که این عملیات با 5 فروند موشک بالستیک و تعداد زیادی پهپاد علیه فرودگاه های دبی و ابوظبی، پالایشگاه نفت المصفح در ابوظبی و تعدادی از مواضع و تاسیسات مهم امارات انجام شد.

سریع گفت که به شرکت های خارجی و شهروندان و افراد مقیم در امارات به عنوان کشور دشمن هشدار می دهیم برای حفظ جان خود از مواضع و تاسیسات حیاتی دور شوند.

وی افزود: ما در زمینه گسترش بانک اهداف خود تردید نمی کنیم که شامل مواضع و تاسیسات مهم در آینده است، نیروهای مسلح یمن امروز به آنچه که پیشتر به کشورهای متجاوز نسبت به آن هشدار داده بودند ، عمل کردند و مجددا هشدار می دهند که در آینده ضربات دردناکتری دریافت خواهند کرد.

سریع تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن امارات را تا وقتی علیه یمن اقدام خصمانه انجام دهد کشوری ناامن می دانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات عملیات موفق نیروهای یمنی علیه ابوظبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..