تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهاره رهنما در نمایشگاه «پدرسگ‌ها» که نمایشگاه بزرگمهر حسین پور است +عکس

بهاره رهنما در نمایشگاه بزرگمهر حسین پور

بهاره رهنما در نمایشگاه پدرسگ‌ها

بهاره رهنما با انتشار عکس زیر نوشت : «پدرسگ‌ها» در نمایشگاه بزرگمهر حسین پور

شیماشهرابي

قلم را می‌تراشد و با خط خوش نستعلیق می‌نویسد: «پدرسگ‌ها». «پدرسگ‌ها» فحش نیست عنوان نمایشگاه جدید بزرگمهر حسین‌پور است که امروز در گالری «راه ابریشم» افتتاح می‌شود. بزرگمهر حسین‌پور نقاش، کاریکاتوریست و انیمیشن ساز ایرانی است او در فیلم کوتاهی که برای افتتاح نمایشگاهش ساخته درباره اینکه منظورش از «پدرسگ‌ها» چیست، اشاره نکرده اما در روز افتتاحیه این نمایشگاه به «ایران وایر» می‌گوید: «موضوع اين نمايشگاه "سگ" ها هستند كه در واقع پدرسگ واقعي اند.»
حسین پور یکی از فعالان حقوق حیوانات است، او در صفحه اینستاگرامش بارها تصاویری از حضور در پناهگاه‌های نگهداری سگ‌ها منتشر کرده، از غذا رسانی به سگ‌ها، گربه‌ها و حیوانات بی‌پناه نوشته و از فالوئرهایش خواسته به حیوانات بی سرپناه کوچه و خیابان توجه کنند و با رساندن آب و غذا از تلف شدن آن‌ها جلوگیری کنند.
او حالا در نمایشگاه اخیرش به موضوع سگ در جامعه ما پرداخته است. در این نمایشگاه ١٤ تابلو در قطعات مختلف که با رنگ روغن، اکریلیک و پاستل روی بوم نقاشی شده‌اند، به نمایش در می‌آیند. هر کدام از آن‌ها داستانی از زندگی سگ‌ها روایت می‌کنند، مثلا یکی از آن‌ها تصویر سگی به نام «شلغم » است که بزرگمهر داستان زندگی‌اش را هم کنار تصویرش نوشته، او داستان شلغم را تعریف می‌کند: «شلغم را دزدیده بودند و توی بیابان ولش کرده بودن، قبلش هم سگ بیچاره را کتک زده بودند، شلغم، سگ خانگی بوده و اصلا روش زندگی در بیابان و خارج از خانه را بلد نبوده، بلد نبوده چطور غذا پیدا کند و ... خلاصه از گرسنگی و تشنگی در حال هلاک شدن بوده که یک راننده پیدایش می‌کند و با خود می بردش خانه، دختر راننده از طریق فیس بوک و اینستاگرام برایش خانواده پیدا می‌کند.» پایان قصه شلغم خوش است. بزرگمهر می‌گوید: «شلغم الان زندگی راحت و مرفهی دارد.»
او قصه‌ها را بر اساس روایت‌ها و شنیده‌هایش نوشته و بر اساس آن‌ها نقاشی کشیده، اما هدفش از برگزاری این نمایشگاه روشن است: « موضوعی كه در این نمايشگاه به آن توجه شده این است که "سگ" و " پدرسگ" فحش نيست و در تاريخ كشور ما در حق سگ ظلم شده،» او معتقد است سگ‌ها، وفادارترین حیوانات به انسان هستند که در کشور ما مدام مورد اذیت قرار گرفته‌اند. به عقیده بزرگمهرچون در فرهنگ ما حقیرترین جایگاه برای این حیوانات در نظر گرفته می‌شود، شاهد کشتار بی رحمانه این موجودات توسط شهرداری یا مردم عادی، سگ آزاری و ... هستیم: «ما تا زماني كه به همديگر مي گوييم «پدر سگ»، «مادر سگ»، «مثل سگ ميزنمش»... «توله سگ

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما (زاده ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. او لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته‌است. همسر او پیمان قاسم خانی نویسنده سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی بانو را دارد.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

تسلیت بهاره رهنما برای فوت ارجمند با لب خندان! +عکس

عصبانیت بهاره رهنما از پیامی که نیکی‌ کریمی در مورد درگذشت کیارستمی داد +تصاویر

عکس جشن تولد 17 سالگی پریا قاسم خانی دختر بهاره هنما + بهترین کادو تولدش از نظر بهاره هنما

آیا خبر طلاق و جدایی بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی حقیقت دارد؟ +تصاویر

تسلیت بهاره رهنما برای فوت خواهر سیدمحمد خاتمی + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهاره رهنما در نمایشگاه «پدرسگ‌ها» که نمایشگاه بزرگمهر حسین پور است +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..