تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت همسر بعد از مرگ نوعروس

اظهارات ضد و نقیض مرد جوان در رابطه با مرگ نوعروس، احتمال جنایت از سوی او را پررنگ‌تر کرد.

به گزارش ایران، پنجشنبه 23 دی گزارش مرگ مشکوک زن جوانی به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های اولیه همسر زن جوان به تیم جنایی گفت: 5 سال قبل با فرانک آشنا شدم و بعد از 4 سال آشنایی باهم عقد کردیم. یک ماهی هم می‌شود که ازدواج و زندگی مشترکمان را شروع کردیم.

او ادامه داد: در مدتی که با فرانک دوست بودم چندان متوجه رفتارهای عجیب او نبودم اما از زمانی که ازدواج کردیم تازه متوجه شدم او رفتارهای مشکوکی داشت و من تصور می‌کنم که موضوع مهمی را از من پنهان می‌کرد. سر همین موضوع مدام باهم اختلاف داشتیم و روز حادثه که از دست فرانک به‌شدت عصبانی بودم، او را کتک زده و خانه را ترک کردم. زمانی که به خانه برگشتم فرانک را روی زمین دیدم در حالی که 120 قرص خورده بود.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض مرد جوان، احتمال جنایت از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت توسط همسر فرانک مطرح شد. با این احتمال، مرد جوان بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت همسر بعد از مرگ نوعروس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..