تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلیه راه‌های اصلی و فرعی گیلان باز است

آفتاب‌‌نیوز :

عباس صابر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش برف در سطح استان گیلان، اظهار کرد: پیرو اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به گیلان از روز گذشته، شاهد آغاز بارش برف شدید در استان تاکنون بودیم و وسعت بارش ها زیاد است.

وی از برگزاری جلسات مدیریت بحران در مرکز به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران خبر داد و افزود: خوشبختانه هماهنگی لازم بین دستگاه های عضو ستادمدیریت بحران صورت گرفته ا ست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، با بیان اینکه کلیه دستگاه های خدمات رسان و امدادی و راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند، تصریح کرد: تاکنون راه های اصلی و فرعی استان باز بوده، اما در سطح راه های روستایی با انسداد مواجه هستیم.

صابر، از آغاز بازگشایی راه های روستایی از عصر امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعی برق و گاز گسترده که زندگی مردم را مختل کند نداشتیم و قطعی ها به صورت موردی رفع شده است.

وی اضافه کرد: کلیه دستگاه های خدماتی تا بازگشت وضعیت استان به حالت عادی پای کار هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلیه راه‌های اصلی و فرعی گیلان باز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..