تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسجد جایگزین در محدوده بلوار جمهوری قم احداث می‌شود

۲۲:۱۳ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۳۶۱۳

۲۲:۱۳ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

۸۰۳۳۶۱۳

دانلود PDF

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

دانلود PDF

باشگاه خبرنگاران جوان قم -حسین اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر قم امروز در بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به تملک مسجد امام حسین (ع) برای ادامه عملیات عمرانی پروژه جمهوری اسلامی گفت: با فتوای مراجع تقلید، شهرداری باید یک مسجد جدید به‌عنوان جایگزین مسجد فعلی برای اهالی این منطقه احداث کند.

او با بیان این که برای این مسجد مالکی تاکنون اثبات نشده است، گفت: مساحت مسجد کنونی حدود ۷۴۰ متر است که ۳۰۱ متر از آن باید تخریب شود و شهرداری قم موظف است با تخریب مسجد امام حسین (ع) در مسیر ادامه پروژه جمهوری، یک مسجد جدید برای اهالی این منطقه احداث کند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسجد جایگزین در محدوده بلوار جمهوری قم احداث می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..