تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد خاص فرهاد مجیدی برابر پیکان ؛ خیال استقلال راحت شد ؟

رکورد خاص فرهاد مجیدی برابر پیکان ؛ خیال استقلال راحت شد ؟

استقلال در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی باید به مصاف پیکان تهران برود. فرهاد مجیدی در سه مقطعی که هدایت استقلال را بر عهده گرفته ۴ بار به مصاف پیکان رفته و دو برد و دو تساوی در کارنامه این مربی دیده می‌شود.

نکته مهم و جالب کارنامه بازی‌های مجیدی برابر پیکان دو برد در بازی‌های خارج از خانه است. فرهاد در بازی‌های بیرون از ورزشگاه آزادی برابر این تیم صد در صد امتیازات را بدست آورده و در دو بازی خانگی برابر پیکان به تساوی رضایت داده است.

حالا درجام حذفی فرهاد مجیدی برای پنجمین بار باید به مصاف پیکان برود و از شانس او این بازی جام حذفی که باید برنده داشته باشد، خارج از خانه خواهد بود. اگر فرهاد روال ثابت را ادامه دهد، با یک برد راحت به جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی می‌رسد.

گفتنی است یک برد استقلال برابر پیکان با فرهاد مجیدی در جام حذفی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد خاص فرهاد مجیدی برابر پیکان ؛ خیال استقلال راحت شد ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..