تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«اکران حقیقت» میزبان کدام فیلم ها می‌شود؟

طرح «اکران حقیقت» با نمایش آنلاین و فیزیکی چهار فیلم تازه از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بهمن ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش بولتن نیوز، از چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه و پس از پایان چهلمین جشنواره فیلم فجر، نمایش آنلاین و فیزیکی مستندهای «ایستوود» (علیرضا رسولی‌نژاد)، «پروژه ازدواج» (حسام اسلامی و عطیه عطارزاده)، «چامون» (آرمان قلی‌پور دشتکی) و «مهدی که به دنیا آمد» (امیرمهدی حکیمی و حجت بامروت) در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی و هنری سراسر کشور آغاز می‌شود.

طرح «اکران حقیقت» که از تابستان ۱۴۰۰ آغاز شده در مرحله اول شامل نمایش آنلاین و فیزیکی مستندهای مرکز گسترش است و در مرحله دوم متقاضیان می‌توانند برای پخش و نمایش مستندهایشان از طریق مرکز اقدام کنند.
زمان و نحوه اکران مستندهایی که بهمن ماه در «اکران حقیقت» نمایش داده می‌شوند به زودی اعلام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««اکران حقیقت» میزبان کدام فیلم ها می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..