تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری پنج شکارچی غیر مجاز در تالاب گروس مهاباد

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد پنج شکارچی غیرمجاز را در تالاب گروس دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: در پی بارش برف پنج شکارچی غیرمجاز از فرصت استفاده کرده و برای شکار وارد تالاب گروس شدند که مأموران یگان حفاظت حین شکار آنان را دستگیر کردند.دستگیری پنج شکارچی غیر مجاز در تالاب گروس مهاباد

فاروق سخنور افزود: از متخلفان پنج قبضه اسلحه شکاری، دو رشته فشنگدان و لاشه دو قطعه مرغابی به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

سخنور تصریح کرد: متخلفان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد اضافه کرد: مأموران یگان حفاظت با همکاری دوستداران محیط زیست به صورت مستمر و شبانه روزی نسبت به پایش مناطق تحت مدیریت اقدام کرده و ضمن جلوگیری از هرگونه شکار و صید غیرمجاز، زنده گیری، تخریب و آلودگی محیط زیست، متخلفان را شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد می‌کنند.

تالاب فصلی گروس در نزدیکی تالاب کانی برازان قرار دارد و از تالابهای اقماری جنوب دریاچه ارومیه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری پنج شکارچی غیر مجاز در تالاب گروس مهاباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..