تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح معاون وزیر کشور درباره سخنان جنجالی اش

توضیح معاون وزیر کشور درباره سخنان جنجالی اش معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی در تبیین و توضیح بخشی از سخنان امروز خود در همایش ملی بررسی آسیب های اجتماعی با رویکرد اسلامی گفت: مطالب بیان شده در این همایش به ویژه آن بخش که به میل تغییرات اساسی و یا اعتراضات اشاره داشته، برگرفته از پیمایش ها و مطالعات مربوط به سالهای ۹۳ تا ۹۸ بوده، لذا در تعبیر و تفسیر این نوع گزاره ها باید به شرایط زمانی و تحولات اجتماعی آن دوره توجه کافی... 8 سیاسی 1400/10/27 گزارش تکان دهنده رستم وندی از معضلات اجتماعی در ایران

تقی رستم وندی گفت: پیمایش های سرمایه اجتماعی و ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان عمدتاً رویکرد فرهنگی و اجتماعی داشته و نباید در تفسیر این گونه پدیده‌ها اغراض و نیات سیاسی را دخیل کرد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در ادامه تاکید کرد: تلاش رسانه‌های معاند برای سوء استفاده از هرگونه آسیب شناسی مسائل داخلی برای عموم مردم ایران روشن است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون وزیر کشور درخصوص آمار و اطلاعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای معیشتی به ویژه افزایش بیکاری تورم و نابرابری طبقاتی در سال های گذشته، جامعه ایرانی از خود تاب‌آوری بی نظیری نشان داده و به گواه همه آمارها، وضعیت برخی آسیب های اجتماعی همانند خودکشی، قتل، تجاوز، خشونت و غیره در مقایسه با برخی از کشورهای توسعه یافته که از ثبات اقتصادی برخوردارند، کمتر است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح معاون وزیر کشور درباره سخنان جنجالی اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..