تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادگاه عامل حمله به رژه هفته دفاع مقدس در اهواز فردا برگزار می شود

به گزارش خبرآنلاین، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «بر اساس کیفرخواست صادره، اتهام وی اداره و سرگروهی گروه تروریستی به نام «حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز» و طراحی و اجرای عملیات‌های بمب‌گذاری و تروریستی متعدد در استان خوزستان از جمله حمله به مردم اهواز در جریان رژه هفته دفاع مقدس در سال ۹۷ است که منجر به شهادت ۲۵ نفر از شهروندان اهوازی شد.

بمب گذاری در اداره مسکن و شهرسازی اهواز، عملیات بمب گذاری سازمان برنامه و بودجه اهواز، بمب گذاری در اداره محیط زیست، بمب گذاری انتقال خط لوله‌های نفت، بمب گذاری در محور انتقال نفت آبادان به اهواز و ماشهر، بمب گذاری در فرمانداری دزفول و آبادان، بمب گذاری در بانک سامان اهواز و  برنامه ریزی برای بمب گذاری در دادگستری اهواز از اهم موارد تفهیم شده به این متهم در کیفرخواست می باشد.

چعب طی سالهای اخیر در کشور سوئد زندگی می‌کرده و تابعیت این کشور اروپایی را اخذ و از همان جا اقدام به طراحی اقدامات تروریستی و جدایی طلبانه خود می کرد.»

۴۷۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادگاه عامل حمله به رژه هفته دفاع مقدس در اهواز فردا برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..