تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات ۴۰ دستگاه خودرو گرفتار برف در جاده اشنویه- ارومیه

۴۰ دستگاه خودرو گرفتار برف در جاده اشنویه - ارومیه نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه گفت: ۴۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک محور اشنویه - ارومیه که قادر به ادامه راه نبودند، از شب گذشته تاکنون با تلاش راهداران رهاسازی شدند.

نجات ۴۰ دستگاه خودرو گرفتار برف در جاده اشنویه- ارومیه

سیدعلی ترابی افزود: این خودروها اغلب در گردنه خورشید، محور اشنویه - ارومیه به علت کولاک شدید در راه مانده بودند که با تلاش نیروهای اداره راهداری و هلال احمر نجات یافتند. 

ترابی گفت: شب گذشته پس از گزارشهای مردمی  مبنی بر وضعیت نامساعد مادری باردار در روستای محمود آباد از توابع ارومیه، بلافاصله امدادگران هلال احمر شهرستان اشنویه در این روستا حاضر شده  و وی را در سلامت کامل به مرکز درمانی بالانج ارومیه منتقل کردند.

فرماندارشهرستان اشنویه افزود: از بامداد امروز نیز کار برف‌ روبی و نمک‌ پاشی توسط اداره راهداری درمحورهای شریانی این شهرستان در چندین نوبت آغاز شده است و اکنون نیز در حال برف روبی محورهای روستایی هستند.

ترابی تصریح کرد: هم اکنون به دلیل کولاک شدید دید افقی در محور اشنویه- ارومیه به کمتر از ۲۰ متر رسیده و تردد حتی با استفاده از زنجیرچرخ نیز به سختی امکانپذیر است.

وی گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند ضمن احتیاط و کاهش سرعت در این گردنه‌ و سایر جاده‌های کوهستانی نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان یابند و سپس اقدام به مسافرت کنند.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات ۴۰ دستگاه خودرو گرفتار برف در جاده اشنویه- ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..