تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم ریزش شاخص کل بورس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۴۲۷۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۱۳۹۴ واحد نزول رقم ۳۴۵ هزار و ۸۴ واحد را ثبت کرد.

ملی صنایع مس ایران، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی فناوران و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ایران خودرو و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

تداوم ریزش شاخص کل بورس

شاخص کل فرابورس تنها با سه واحد افزایش در رقم ۱۷ هزار و ۸۷۵ واحد ایستاد.

صنعتی مینو، فرابورس ایران، پتروشیمی تندگویان، بیمه اتکایی ایرانیان، بیمه سامان و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

۲۲۳۲۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم ریزش شاخص کل بورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..